Vše o nákupu

 

Výměna velikosti 

Vážení zákazníci, pokud se Vám stane, že si objednáte špatnou velikost oblečení nebo obuvi, je možné zboží vyměnit. V takovém případě nás prosím informujte emailem (hopp@hopp.cz), abychom Vám sdělili zda požadovaná velikost zboží je skladem, případně do kolika dní jsme schopni jej pro Vás expedovat. Připomínáme, že zboží určené k výměně by nemělo vykazovat známky opotřebování. Při výměně velikosti zboží si dopravu hradí zákazník sám.

Doba doručení 

"Doba doručení zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu doručení a platby. Předpokládaná doba doručení zboží Vám bude sdělena v potvrzení Objednávky. Doba uvedená na e-shopu je pouze orientační a může se lišit od skutečné doby dodání. V případě osobního odběru na provozovně Vás vždy o možnosti vyzvednutí Zboží budeme informovat prostřednictvím e-mailu."

 

"Náhradní plnění" 

Firma HOPP čestně prohlašuje, že ve sledovaném kalendářním roce 2024 je zaměstnavatelem zaměstnávajícím více než 50% zaměstnanců se zdravotním postižením a tím splňuje podmínku uvedenou v § 81, odst. 2 písm. b) zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, v platném znění.

„Náhradní plnění" musí být dohodnuto před nákupem zboží a je nutné uzavřít vzájemnou smlouvu o náhradním plnění. V žádném případě není možné vyžadovat „Potvrzení o náhradním plnění" dodatečně a bez předem uzavřené smlouvy!

Zpět do obchodu