Časté dotazy

Vyjímka u dopravy

Pokud si zvolíte dopravu PPL Smart a produkty se nevejdou do Smart boxu, automaticky Vám ji změníme za stejných podmíněk na PPL Private a vy si budete moc po odeslání zvolit, buď doručení na uvedenou adresu (pro to nemusíte nic dělat) a nebo doručení na vámi vybrané výdejní místo (musíte po obdržení e-mailu přesměrovat).

O registraci

Fyzická osoba/koncový zákazník má automatickou slevu 5% na většinu produktů. V této slevě nejsou zahrnuty některé produkty ze sekce drogerie a doplňky. 

Firma/živnostník/IČ má automatickou slevu 5% a dle dohody o odběrech může získat i individuální slevy.

Výměna velikosti 

Pokud se Vám stane, že si objednáte špatnou velikost oblečení nebo obuvi, je možné zboží vyměnit. V takovém případě nás prosím informujte emailem (hopp@hopp.cz), abychom Vám sdělili zda požadovaná velikost zboží je skladem, případně do kolika dní jsme schopni jej pro Vás expedovat.

Připomínáme, že zboží určené k výměně by nemělo vykazovat známky opotřebování. Při výměně velikosti zboží si dopravu hradí zákazník sám.

Doba doručení 

Doba doručení zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu doručení a platby. Předpokládaná doba doručení zboží Vám bude sdělena v potvrzení objednávky. Doba uvedená na e-shopu je pouze orientační a může se lišit od skutečné doby dodání. V případě osobního odběru na provozovně Vás vždy o možnosti vyzvednutí Zboží budeme informovat prostřednictvím e-mailu.

Slevy

Slevy registrovaných zákazníků a slevy akčního zboží se nikdy nesčítají. Vždy je poskytnuta jen ta sleva, která je v nejvyšší hodnotě.

 

Zpět do obchodu